Veelgestelde vragen

> IK WIL MEER WETEN OVER DINER KORTINGSKAART

Wat is Diner Kortingskaart precies?
Diner Kortingskaart is dé kaart voor een jaar lang 25% korting bij veel restaurants. De kaarthouder krijgt korting over de gehele rekening van maximaal vier personen. Dus ook met minder dan vier personen

Waar kan ik Diner Kortingskaart kopen?
U kunt Diner Kortingskaart alleen hier bestellen. De kaart is niet te koop in de winkel.

Welke producten kan ik met Diner Kortingskaart kopen?
U kunt bij elk aangesloten restaurant terecht met uw Diner Kortingskaart. U kunt uw Diner Kortingskaart gebruiken voor een lunch of een diner. Kijk bij de aangesloten restaurants op de website voor o.a. de openingstijden en de dagen dat het restaurant korting geeft.

Hoe lang is Diner Kortingskaart geldig?
Diner kortingskaart heeft een geldigheid van 1 jaar na uitgifte. De kaart wordt niet automatisch verlengd. Op de kaart is aangegeven tot welke datum de kaart geldig is.

  

> IK HEB EEN VRAAG OVER HET Bestellen VAN DINER KORTINGSKAART

Hoe kan ik een Diner Kortingskaart betalen?
U betaalt uw Diner Kortingskaart met iDeal. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur worden voldaan, neem hiervoor contact met ons op.

Wat is de levertijd van een Diner Kortingskaart?
Nadat de betaling van uw bestelling is gedaan, ontvangt u binnen 10 werkdagen uw pas, die u vanaf dan kunt gebruiken. Bij bestelling via de website van Diner Kortingskaart ontvangt u direct per e-mail een voucher. Deze voucher is te gebruiken als tijdelijke Diner Kortingskaart, tot de pas wordt geleverd. Indien u een bestelling heeft geplaatst via een spaaractie of via een andere website, ontvangt u geen tijdelijke voucher. 

Kan ik Diner Kortingskaart ook per e-mail ontvangen?
Nee, op dit moment hebben wij geen digitale versie van de Diner Kortingskaart die u per e-mail kunt ontvangen. De Diner Kortingskaart is een tastbare pas, welke u bij een deelnemend restaurant moet tonen om van de korting gebruik te maken.

Hoe wordt Diner Kortingskaart verzonden?
Uw bestelde Diner Kortingskaart wordt via PostNL verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer u een Diner Kortingskaart bestelt, betaalt u € 1,95 verzend- en administratiekosten.

Kan ik Diner Kortingskaart cadeau geven?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Ja, dit kan. Diner Kortingskaart is niet persoonsgebonden, maar er staat wel een naam op de kaart, die u bij de bestelling invult. De naam van de ontvanger dient u dus in te vullen bij de bestelling. Het adres komt niet op de kaart te staan. U kunt dus wel uw eigen adres invullen, als u de Diner Kortingskaart persoonlijk wilt geven.

Ik probeer een Diner Kortingskaart te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?
Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een email naar info@dinerkortingskaart.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op.

Ik heb een Diner Kortingskaart besteld en betaald, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?
Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulierof stuur een mail naar info@dinerkortingskaart.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op.

  

> IK HEB EEN VRAAG OVER HET GEBRUIK VAN DINER KORTINGSKAART

Hoe kan ik een Diner Kortingskaart gebruiken?
Zoek een aangesloten restaurant op de website van Diner Kortingskaart en reserveer minimaal 1 uur van tevoren, onder vermelding van uw Diner Kortingskaart. Ga naar dit betreffende restaurant en geef voor aanvang van uw diner of lunch a.u.b. nogmaals aan dat u gebruik maakt van de Diner Kortingskaart. Het restaurant geeft u 25% korting op de rekening van maximaal 4 personen. Uiteraard geldt de korting ook voor minder dan vier personen. Bent u in groter gezelschap, dan wordt er alleen 25% korting op de uitgaven van 4 personen gegeven. U kunt met uw Diner Kortingskaart korting ontvangen op zowel lunch als diner, afhankelijk van de kortingsdagen en tijden die door het restaurant zijn aangegeven op onze website.

Kan ik meerdere Diner Kortingskaarten tegelijk gebruiken?
Wanneer er voor grote groepen gereserveerd wordt, overlegt u dan met het restaurant.

Hoe lang is mijn Diner Kortingskaart geldig?
Uw Diner Kortingskaart is 1 jaar geldig na aankoop.

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn bestelling.
Stuur dan een e-mail naar info@dinerkortingskaart.nl.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt met iDeal betalen. Wanneer u Diner Kortingskaart zakelijk wilt bestellen, met een eigen look, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of via info@dinerkortingskaart.nl.

  

> IK KAN MIJN DINER KORTINGSKAART NIET GEBRUIKEN

Wat moet ik doen als ik mijn Diner Kortingskaart verloren ben?
Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw Diner Kortingskaart goed en veilig te bewaren. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op compensatie bij verlies of diefstal van de pas.

Een restaurant wilde mijn Diner Kortingskaart niet accepteren, terwijl het wel staat vermeld als aangesloten restaurant. Hoe kan dit?
Het is mogelijk dat een restaurant besloten heeft om Diner Kortingskaart niet meer in te nemen, zonder dit aan ons door te geven. Mocht u een restaurant tegenkomen waar dit het geval is dan horen wij dit graag, zodat wij contact op kunnen nemen met het restaurant om duidelijkheid te verschaffen. Laat ons dit dan weten via het contactformulier.

Mijn Diner Kortingskaart is ernstig beschadigd. Wat moet ik doen?
Indien uw Diner Kortingskaart beschadigd is kunt u de pas naar ons opsturen. Vermeld daarbij uw adresgegevens. Wij nemen vervolgens contact met u op om een passende oplossing te zoeken. Ons adres is: Diner Kortingskaart BV, Asterweg 20 B2, 1031 HN Amsterdam.

  

> ZAKELIJKE BESTELLINGEN

Hoe bestel ik Diner Kortingskaarten voor mijn bedrijf?
Voor meer informatie over Diner Kortingskaart als zakelijk cadeau of zakelijke bestellingen kunt u contact opnemen met Diner Kortingskaart via info@dinerkortingskaart.nl of bel naar 020 - 261 24 53.

Wat zijn de mogelijkheden tot het personaliseren van Diner Kortingskaart als zakelijke klant?
Er zijn een tal van mogelijkheden voor het op eigen wijze invullen van Diner Kortingskaart. Kijk hiervoor onder het tabblad 'zakelijk' op deze site of neem voor maatwerk oplossingen contact op met Diner Kortingskaart via info@dinerkortingskaart.nl of bel naar 020 - 261 24 53.

  

> IK HEB EEN KLACHT, OPMERKING OF COMPLIMENT

Waar kan ik met mijn klacht, opmerking of compliment terecht?
Neem in dit geval contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw vraag binnen 3 werkdagen in behandeling nemen en u hierover een terugkoppeling geven.

  

> OVERIGE VRAGEN

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw vraag binnen 3 werkdagen in behandeling nemen.